En

نحوه سفارش و گارانتی ساز 'سنتور' حمید نصیرزاده

24 خرداد 1402

نحوه سفارش:

ساز سنتور باید متناسب و سازگار با ویژگی های آب و هوایی منطقه سفارش دهنده باشد. با توجه به سفارشی سازی و انتخاب و تهیه متریال با کیفیت و عالی برای هر سنتور و دقت و ظرافت های تولید این ساز؛ فقط امکان ساخت یک عد در هرماه وجود دارد، بنابراین سفارش شما براساس زمان ثبت سفارش، در اولویت تولید قرار می گیرد. 
با توجه به این که خود من نیز نوازنده ساز هستم، ماهیت خرید یک ساز فوق حرفه ای و خوش صدا را به صورت عمیق حس می کنم و به شما برای دریافت سنتور فوق العاده ای که دنبالش هستید؛ اطمینان می دهم، زیرا هر سنتور طوری ساخته می شود که گویی متعلق به خودم می باشد.
وقتی سنتور به دست شما می رسد، در هر منطقه آب و هوایی که قرار دارید، قبل از نوازش سنتور، ۲۴ ساعت به آن فرصت دهید تا با محیط شما سازگار شود. پس از گذشت ۲۴ ساعت می توانید سنتور را کوک نموده، بنوازید و از نوای بی نظیر آن لذت ببرید.
هریک از سنتورهای تولید ما نام اختصاصی و ویژه ای دارد و از هرساز فقط یک بار ساخته می شود.مثلا سنتورهای "ماهور، دلکش، حافظ"  به صورت کاملا یونیک و شخصی سازی شده تولید شده است.
این امکان نیز برای شما وجود دارد که نام سنتور خود را انتخاب نمایید. همچنین ما می توانیم در صورت درخواست شما، با ورق طلا روی پیشانی ساز، کار نقاشیخط نیز انجام دهیم.
امیدوارم بزودی سنتور ویژه و بی نظیر خود را دریافت نمایید و از نواختن آن لذت ببرید.

گارانتی:

دوست عزیزم سلام،
با سپاس از اعتماد شما، تولید ساز فوق حرفه ای و شخصی سازی شده برای شما، مایه افتخار ماست.
ما با اطمینان کامل نسبت به سنتورهایی که تولید کرده ایم، برای آنها ضمانت دوساله قرار داده ایم. البته  استفاده های غیر اصولی از این ساز، مانند: سایش، شکستگی فر ها و چوب‌ها به دلیل افتادن یا ضربه خوردن، کهنگی، آب و هوای نامناسب وخراش لاک، مشمول این ضمانت نمی گردند. 
تلاش ویژه ما در ساخت و تولید، تایید و پشتیبانی استادان موسیقی و نوازندگان حرفه ای را به همراه داشته است.
چون این سازها به صورت سفارشی و شخصی سازی شده برای مشتری آماده و عرضه می شوند، سفارش دهنده‌ می تواند از مراحل تولید ساز خود بازدید نموده و از کیفیت و زیبایی اثر اطمینان حاصل فرماید.
هر یک از سنتور های تولید ما یک اثر هنری است و همانطور که ما این ساز را عاشقانه می سازیم و می نوازیم؛ امیدواریم که شما نیز آن را همان قدر دوست بدارید و از نواختن آن لذت ببرید. برای نگهداری بهتر
سعی کنید ساز را فقط هنگام نواختن از پوشش خود خارج کنید.
با افتخار و خرسندی آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.
حمید نصیرزاده

نام سنتور: ماهور/دلکش/و…
نوع چوب: گردو
تاریخ ساخت:
نوع ساز: لاکوک/ سل کوک/و…
این سنتور در تاریخ……. به جناب آقای/سرکار خانم …….. با شماره تلفن………. فروخته شده‌است.

 

محل برگزاری: دفتر طراحی گرافیک نصیرزاده

© 2021 طراحی توسط سارا نصیرزاده / برنامه نویسی توسط علی آهاریان

صفحه اصلی / بیوگرافی / گالری / سنتور / رویداد ها / تماس با ما
اینستاگرام پینترست